ACTUEEL

Benieuwd naar meer actuele projecten en graag op de hoogte van alle processen? Volg ons dan op de sociale media hier onder!

Back to office

Wij zijn inmiddels 1 jaar in de ban van het COVID-19 virus, en wat voor een jaar. In dat jaar hebben wij de switch gemaakt van het nieuwe werken naar thuiswerken. Dat ging gepaard met de nodige aanpassingen op de werkvloer voor de bedrijven waarbij het thuiswerken niet aan de orde was maar ook het creëeren van een lekkere thuiswerkplek. Voor beide uitdagingen hebben wij het afgelopen jaar voor diverse bedrijven de kantoren voorzien van plexiglas oplossingen, met route aanduiding binnen de kantoorgebouwen, door werkplekken zodanig te herplaatsen dat de 1,5m afstand gegarandeerd is. Maar ook het creëren van een ‘home office’ (veelal op zolders) hebben wij mogen verzorgen voor de particuliere klant.

Het licht verschijnt langzamerhand aan het eind van de tunnel. Het vaccineren zal ervoor zorgen dat we geleidelijk terug gaan naar het oude al zal het nooit meer worden zoals ‘toen’. Met het thema ‘Back to Office’ helpen wij organisaties om de nieuwe inzichten, die zijn ontstaan naar aanleiding van de COVID-19 pandemie, te implementeren in hun huisvestingsvraagstukken.

“De reden waarom mensen naar kantoor komen is door COVID definitief veranderd. Maatwerk is nu veel belangrijker omdat kantoorlocatie, bedrijfscultuur, thuissituaties en werkzaamheden nog meer dan vroeger zullen bepalen hoe een kantoor eruit komt te zien.”

- THOMAS VAN LEEUWEN: DIRECTOR/PARTNER AT D/DOCK - 

Naast de traditionele aanpak van projecten die wij met verschillende ontwerpers/architecten aangaan hebben wij een nauwe samenwerking met DDOCK. Met hun concept ‘Beyond the Office’ benaderen zij de toekomst van het kantoor in de nabije toekomst. Neem gerust een kijkje op,  www.ddock.com/beyond-the-office .

Design IG&H te Utrecht uitgevoerd in 2020-2021

In de afgelopen jaren hebben wij o.a. samen met DDOCK, maar ook met andere ontwerpers/architecten mooie projecten mogen begeleiden. Onze kracht ligt in onze affiniteit met design en wanneer wij tijdens het ontwerpproces meelopen dan kunnen wij tijdens deze fase sturing geven aan het budget wat als voordeel zal blijken gedurende de uitvoering (minder Meerwerk is vaak het positieve gevolg hiervan). Hieronder een greep uit de uitgevoerde projecten in de afgelopen jaren:

2010: Renovatie kantoorgebouw De Vijzel aan de Vijzelstraat te Amsterdam
2012: Inbouwpakket Raad voor de Kinderbescherming in de Parktoren te Arnhem.
2012-2014: Volledige herinrichting van het kantoor van Delta Lloyd aan de Spaklerweg te Amsterdam.
2014-2016: Inbouwpakket Service New te Amsterdam Zuid Oost.
2015: Upgrade kantoor Nysingh advocaten-notarissen te Zwolle
2016: Inbouwpakket AXA te Amsterdam (Zuid-as).
2017: Inbouwpakket Rubrik International te Amsterdam.
2018: Inrichten kantoor Continu te Amsterdam en Utrecht.
2019: Upgrade boardroom van Rubrik International te Amsterdam.
2020: Inrichting uitbreiding kantoor IG&H te Utrecht.


Back to office
Neem gerust contact met ons op om te onderzoeken of wij u verder kunnen helpen met het opnieuw in gebruik nemen van het uw kantoor. Samen kijken en zoeken wij naar de optimale balans van het volgen van alle richtlijnen maar daarbij rekening houdend met de wensen, beschikbare ruimte en de bedrijfscultuur.

ADRES & CONTACT

Nijverheidsweg 18-B10
3641 RR Mijdrecht
+31 6 10 18 04 99
info@compassadvies.nl

Home Actueel Projecten
Over ons Contact